Thursday 10 May 2012

PENAT TAPI.....

Alhamdulillah, akhirnya jadi juga main futsal bersama rakan kelas aplikasi komputer. Idea yang mula-mula disarankan oleh En.Azzwan masa awal-awal kelas dulu dapat menjadi realiti akhirnya. Harap dapat menggembirakan En.Azzwan setelah menunggu lama nak main futsal dengan kitorang. :)

Sangat enjoy tadi, walaupun kaki dah tak larat sebenarnya. Tapi memandangkan ramai yang bersemangat nak main futsal ni masa post kat fb, rasa perlu berkorban sikit. Biar penat, asalkan gembira. Hehe. :D

Maaf sebab tadi energy low sangat. Haha. Tendang bola pun macam apa. Tak dapat nak kawal kaki yang dah lenguh tahap dewa ni. Hal ini adalah disebabkan, ada rehearsal untuk Citrawarna kat PWTC 9hb dan 10hb iaitu hari ini. (~,~'')

Ahad dah la tak dapat tidur satu malam siapkan kerja, Isnin pula qada' tidur untuk ahad malam sbb energy dah tinggal 3% (sebab tak biasa tidur lambat). Selasa lepas kelas, malam ada perjumpaan siapkan project PD and tidur pukul 2pagi. 

Rabu seharian kat PWTC dari pagi sampai maghrib. Malam ada perjumpaan untuk PD lagi and tidur 2.30pagi. Khamis (hari ni) dari pagi sampai pukul 3ptg kat PWTC rehearsal. Then, naik public transport balik UKM kejarkan kelas PD pukul 5petang yang tak dapat nak escape sebab ada 2 refleksi. =.="

Nasib baik kelas PD habis pukul 6.30petang. Bolehlah balik kolej jumpa roomate tersayamm dan mandi hilangkan bau peluh badak. Then, pukul 7.32petang step keluar dari bilik cari kereta yang tuannya baik hati untuk ambil kita. Hehe..

Dan akhirnya, walaupun kaki lenguh tahap dewa kesembilan ni, berjaya juga main futsal dengan korang semua yang happening dan energetik sangat. Stamina korang memang hebat la. TERBAIK!!!

Terima kasih kepada semua kerana menjayakan aktiviti ni. Sangat best!! :)

2 comments:

  1. thnx mira,,beria buat futsal,,,enjoy tahap gaban td..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak buat apa-apa pun la.. nabil,afzan,mail,fadhil,en.azzwan,jasmimi,farhana yang buat benda ni jadi akhirnya.. hehe.. :')

      Delete